FAQ

  1. Czy produkty są dobrze zabezpieczone przed wysyłką?

    • Bezpieczne dostarczenie produktów to nasz priorytet . Dziesięcioletnie doświadczenie w pakowaniu szkła oraz porcelany, sprawia, iż dział odpowiadający za przygotowanie paczek to elitarna i specjalnie przeszkolona drużyna. Wszelkie obawy prosimy odsunąć na bok i przystąpić do spokojnych zakupów.
      Wszystkie paczki są pakowane bardzo bezpiecznie i w razie potrzeby dodatkowo ubezpieczone.

  2. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

    • Odbiór osobisty aktualnie możliwy jest w dwóch salonach porcelany w  Poznaniu.
      - Salon Rosenthal Studio - ul .Paderewskiego 8,
      - Rosenthal Outlet  - ul. Zwierzchowskiego 27.
      Możliwość wyboru "odbioru osobistego" pojawi się jako opcja, podczas zakupu online.

    • Pracujemy również nad udostępnieniem innych lokalizacji  - wkrótce.

  3. W jaki sposób można dokonać płatności?

    • Płatność możliwa jest tylko online .
      - Przelew tradycyjny
      - Pay by Link  - przelewy internetowe  - Przelewy 24
      - Karta kredytowa - Przelewy 24

    • Pracujemy również na wprowadzeniem płatności za pobraniem - wkrótce

Menu

Ustawienia

Udostępnij

Utwórz darmowe konto aby dodawać ulubione przedmioty.

Zarejestruj się

Utwórz darmowe konto do korzystania z listy obserwowanych.

Zarejestruj się